Пошуковий запит: (<.>A=Горщенко Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Горщенко Ю. Формування оцінно-естетичних суджень майбутніх учителів початкової школи як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Ю. Горщенко // Гірська школа Українських Карпат. - 2014. - № 11. - С. 76-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2014_11_25 Досліджено проблему формування оцінно-естетичних суджень майбутніх вчителів початкової школи засобами мистецтва, зокрема простежено розвиток та становлення критеріїв естетичного сприймання мистецьких творів, для валідності яких доцільним є формування аналітичних суджень, вміння вербалізувати протікання емоцій під час сприймання різнопланових художніх творів. Розглянуто базовий концепт естетичного виховання "мистецтво" в різних аспектах його вживання.Исследована проблема формирования оценочно-эстетических суждений будущих учителей начальной школы средствами искусства, в частности прослежено развитие и становление критериев эстетического восприятия художественных произведений, для валидности которых целесообразно формирование аналитических суждений, умение вербализовать протекания эмоций во время восприятия разноплановых произведений. Рассмотрен базовый концепт эстетического воспитания "искусство" в различных аспектах его применения.The article deals with the problem of necessity of developing fiuture primary school teachers’ evaluative and aesthetic views by means of art. Also the concepts “evaluation”, “art” are discussed and determined. Also the author describes the main types of arts, teaching methods and student learning in relation to perception and evaluation of works of art.
|
2. |
Горщенко Ю. А. Формування оцінно-естетичних суджень майбутніх вчителів початкової школи в умовах підготовки у ВНЗ [Електронний ресурс] / Ю. А. Горщенко // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 177-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_36 Досліджено проблему формування оцінно-естетичних суджень майбутніх вчителів початкової школи засобами мистецтва, зокрема простежено розвиток та становлення критеріїв естетичного сприймання мистецьких творів, для валідності яких доцільним є формування аналітичних суджень, вміння вербалізувати протікання емоцій під час сприймання різнопланових художніх творів. Розглянуто базовий концепт естетичного виховання "мистецтво" в різних аспектах його вживання.Исследована проблема формирования оценочно-эстетических суждений будущих учителей начальной школы средствами искусства, в частности прослежено развитие и становление критериев эстетического восприятия художественных произведений, для валидности которых целесообразно формирование аналитических суждений, умение вербализовать протекания эмоций во время восприятия разноплановых произведений. Рассмотрен базовый концепт эстетического воспитания "искусство" в различных аспектах его применения.The article deals with the problem of necessity of developing fiuture primary school teachers’ evaluative and aesthetic views by means of art. Also the concepts “evaluation”, “art” are discussed and determined. Also the author describes the main types of arts, teaching methods and student learning in relation to perception and evaluation of works of art.
|
3. |
Горщенко Ю. А. Формування оцінно-естетичних суджень у майбутніх учителів початкової школи в навчальному процесі вищої школи [Електронний ресурс] / Ю. А. Горщенко // Наука і освіта. - 2014. - № 7. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_7_17
|
4. |
Горщенко Ю. Формування оцінно-естетичних суджень студентів у процесі професійної підготовки в умовах вищої школи [Електронний ресурс] / Ю. Горщенко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 10(2). - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_10(2)__23
|
5. |
Горщенко Ю. А. Обґрунтування експериментально-дослідної роботи з розвитку естетичних оцінних суджень майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення мистецьких дисциплін [Електронний ресурс] / Ю. А. Горщенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 4. - С. 313-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_4_39
|
6. |
Горщенко Ю. А. Порівняльний аналіз результатів експериментально-дослідної роботи з розвитку естетичних оцінних суджень майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / Ю. А. Горщенко // Наука і освіта. - 2015. - № 8. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_8_9
|
7. |
Горщенко Ю. А. До питання визначення оцінно-естетичних суджень майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / Ю. А. Горщенко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 43. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_43_31
|